- Detaljer
- Skrevet af: Jeppe Birkebæk
- Senest opdateret:
- Visninger: 737
Inden du tilmelder dig, en af nedenstående hold, skal du have en aktiv profil- samt betalt medlemskab. Du opretter dig her: Bliv medlem
- Detaljer
- Senest opdateret:
Når du logger ind, kan du se dit medlemskab, opdatere dine oplysninger mm.
Opdater oplysninger
Her kan du opdatere dine oplysninger i Conventus.
Når du logger ind på medlemslogin, kan du vælge fanen Profil eller Økonomi.
Her har du mulighed for at:
Profil
- Rette dine profiloplysninger
- Se hvilke hold du er tilmeldt
- Se hvilke billetter, du har købt
- Ændre adgangskode
Økonomi
- Se dine opkrævninger eller fakturaer
- Tilmelde et nyt betalingskort
- Afmelde dit eksisterende betalingskort
Log ind på medlemslogin med din e-mail eller dit mobilnummer til højre, for at få adgang til disse funktion.
- Detaljer
- Senest opdateret:
For at udmelde dig, følg da denne guides 7 trin:
- Log ind på medlemslogin herunder.
OBS: Hvis du ikke har brugt din adgangskode nedenfor 3 uger, skal du trykke Glemt adgangskode og få en ny tilsendt.
Vælg den profil, som skal meldes ud. - Klik på fanen “Økonomi” og vælg menupunktet “Kortoplysninger”.
- Klik i “Afmeld kort og abonnement”.
- Klik “Opsig abonnement og afmeld kort “OK” i pop-up vinduet.
- Send en mail med det fulde navn på det udmeldte medlem samt årgang til
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , når du har gennemført ovenstående 5 trin.
OBS! Din udmeldelse går systemteknisk først igennem den 1. i den efterfølgende måned. Du vil derfor modtage eventuelle medlems-mails indtil den 1. i den efterfølgende måned.
Eventuelt tilbageværende periode, af medlemskabet refunderes ikke.
- Detaljer
- Senest opdateret:
For at genaktivere dit medlemskab, skal du gøre 2 ting:
- Tilmelde dit nye betalingskort
- Gennemføre den fejlede betaling
Det gør du ved at følge denne guides 10 punkter – GUIDE (OBS! Nyt vindue åbnes).